melii blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 7.2005

Praktycznie rzecz biorąc praktyki się skonczyły. A szkoda bo podobały się. I jak dumnie brzmi taki wpis ‚prace analogiczne jak na aplikacji prokuratorskiej’. Może jeśli nadaży się sposobność to wrócę do nich jeszcze kiedyś. Tymczasem mogłabym godzinami opowiadać o sprawch z jakimi miałam do czynienia, o głupocie ludzkiej o ułomności naszego systemu prawnego i tak w nieskończoność.
Nasówają sie jedynie takie wnioski, że prawo powinni tworzyć ludzie, którzy się na tym znają, a nie puści i tępi politycy. Później się dziwimy, że nie można tego czy siamtego zrobić, albo narzekamy na nieudolność wymiaru sprawiedliwości. Moim zdaniem zbyt wielu ‚wybitnych’ teoretykow sie tym zajmóje. Może i znają sie oni na teorii i są dobrzy w swych dziedzinach naukowych, jednakże w tym przypadku sama teoria nie wystarcza i potrzebna jest praktyka i zasotosowanie.

Chyba nadeszła pora wakacji… Tylko czy wogóle będą…
So sad, so sorry…

notatka,z ważnych powodów uległa usunięciu, kto nie przeczytał, jego strata,
dziękuję.

Miało być o Polaków portrecie własnym, o pogodzie i o prau innych sprawach. Miało byc o piciu kawy ze szklanki, o dywanach i ściąganiu butów. O małych i dużych paranojach. O praktykowaniu praktyk i jeszcze dupie maryni i… A bedzie o niczym. O tym, że czasu brak, że trzeba radzić sobie samemu i wogóle, że czuję pustkę… I komuptera nie będzie…

zawsze sama


  • RSS